BeActive Let's Go

Kas ir nūjošana?

Vēsture

Tehnika

Inventārs

Alternatīvas

Iesildīšanās un stiepšanās vingrojumi

Šis tas par nūjošanu un ne tikai...

Sacensības
Kurass vietas Tev sagādā visvairāk prieku, ejot ar nūjām!

arrow_white.gif Kultūras pieminekļi
arrow_white.gif Dabas objekti/ainavas
arrow_white.gif Apdzīvoto vietu šarms
arrow_white.gif Vienkārši baudu attiecīgo vietu


Meklētājs
 
2009. gada 2. novembrī   izdrukāt

Iesildīšanās un stiepšanās vingrojumi

  Iesildīšanās vingrojumi

Pirkstgals - papēdis

Sākuma stāvoklis: taisna stāja, atbalsts uz nūjām

Vingrojuma apraksts: Pastiepjas uz pirkstgaliem, pēc tam lēnām uz papēžiem. Vingrojumu atkārto 10 - 15 reizes.

Nodarbina: pēdas, apakšstilbs

Kāju vēzēšana uz priekšu

Sākuma stāvoklis: Stāja uz vienas kājas, atbalsts uz nūjām

Vingrojuma apraksts: Kāju vēzē uz priekšu un atpakaļ, nedaudz pastiepjot arī muskuli. Vingrojumu atkārto 10 - 15 reizes ar katru kāju.

Nodarbina: gurni

Kāju vēzēšana uz sāniem

Sākuma stāvoklis: Stāja uz vienas kājas, atbalsts uz nūjām

Vingrojuma apraksts: Kāju vēzē uz sāniem, pamīšus uz vienu un otru, nedaudz pastiepjot arī muskuli. Vingrojumu atkārto 10 - 15 reizes ar katru kāju.

Nodarbina: gurni

 Vidukļa rotācija

Sākuma stāvoklis: Ceļgali nedaudz ieliekti, nūjas uz pleciem

Vingrojuma apraksts: Ķermeņa augšējo daļu un gurnus  griež uz vienu pusi, tad atgriežas sākumstadijā un tad uz otru. Vingrojumu atkārto 10 - 15 reizes uz katru pusi.

Nodarbina: mugura, gurns, viduklis

 

 Airēšana

Sākuma stāvoklis: Taisna stāja, nūjas abās rokās

Vingrojuma apraksts: Ar nūjām imitē airēšanas kustību. Sākumā uz priekšu, pēc tam uz otru pusi. Vingrojumu atkārto 10 - 15 reizes uz katru pusi.

Nodarbina: pleci

 

 Plaukstas locītavu rotācija

Sākuma stāvoklis: Taisna stāja, katra nūja savā rokā, turot to pa vidu

Vingrojuma apraksts: Rokas griež uz vienu un otru pusi. Vingrojumu atkārto 10 - 15 reizes.

Nodarbina: plaukstas locītavas, rokas

 
Stiepšanās vingrojumi

 Tricepss

Sākuma stāvoklis: Nūju tur labā rokā un ļauj tai karāties aiz muguras. Labās rokas elkonis tiek vērsts uz augšu.

Vingrojuma apraksts: Izmanto kreiso roku, lai satvertu nūju un lēnām vilktu uz leju. Šādu stāvokli notur 20-30 sekundes. Pēc tam dara to pašu ar otru roku.

Nodarbina: tricepss

 Krūtis

Sākuma stāvoklis: Taisna stāja, nūjas plašā tvērienā aiz muguras

Vingrojuma apraksts: Stiepj plecus atpakaļ pēc iespējas tālāk. Notur 20-30 sekundes.

Nodarbina: krūtis, pleci

 Mugura un pleci

Sākuma stāvoklis: Noliecas uz priekšu, nūjas priekšā kā balsts

Vingrojuma apraksts: Atbrīvo muguru un plecus un stiepj. Šādu stāvokli notur 20-30 sekundes.

Nodarbina: mugura, pleci

 Sāni

Sākuma stāvoklis: Noliecas uz sānu. Nūjas novieto sānos kā balstu.

Vingrojuma apraksts:  Atbrīvo sānu un stiepj. Šādu stāvokli notur 20-30 sekundes. Pēc tam samaina puses.

Nodarbina: sāni

 Sēžamvieta

Sākuma stāvoklis: Stāv uz vienas kājas, otru kāju pārliek pār atbalsta kāju

Vingrojuma apraksts: Nedaudz ietupjās un sēžamvietu nedaudz izvirza uz aizmuguri. Šādu stāvokli notur 20-30 sekundes. Pēc tam dara to pašu ar otru kāju.

Nodarbina: sēžamvieta

 Augšstilbs

Sākuma stāvoklis: Vienu kāju celī paceļ uz aizmuguri, nūjas kā balsts pretējā rokā

Vingrojuma apraksts: Pacelto kāju ar brīvo roku tur un pievelk klāt ķermenim. Šādu stāvokli notur 20-30 sekundes. Pēc tam dara to pašu ar otru kāju.

Nodarbina: augšstilbs

 Augšstilba iekšpuse

Sākuma stāvoklis: Nūjas priekšā kā balsts, izklupiens uz sāniem

Vingrojuma apraksts: Pēdu atstājot pie zemes, svaru pārnes uz otru kāju. Šādu stāvokli notur 20-30 sekundes. Pēc tam dara to pašu ar otru kāju.

Nodarbina: augšstilba iekšpuse

 Apakšstilbs

Sākuma stāvoklis: Nūjas priekšā kā balsts, izklupiens uz priekšu

Vingrojuma apraksts: Svaru pārnes uz priekšējā kājas, aizmugurējai kājai neatrauj papēdi no zemes. Šādu stāvokli notur 20-30 sekundes. Pēc tam dara to pašu ar otru kāju.

Nodarbina: apakšstilbs

 <<  < Aug 2014 >   >>
    123
45678910
11121314151617
181920
21
222324
25262728293031


DirectHit.lv banneris
DirectHit.lv banneris
DirectHit.lv banneris
DirectHit.lv banneris
Autortiesības © BeActive 2007-2010 Izstrādāts : DirectHit