Mērķis: #Piecelies un piecel draugu! – aicinām pārgājienā doties kopā ar vismaz vienu draugu, ģimenes locekli vai paziņu, kas ikdienā līdz šim nav bijis aktīvs.
Aicina: Latvijas Sporta federāciju padome (LSFP).
Organizē: biedrība “Engures sportam”, sadarbojoties ar aktīvās atpūta organizētājiem “Eži Events”.
Dalība pasākumā: bez maksas.
Pārgājiena norise: 2024. gada 28. septembrī.
Pārgājiena centrs un dalībnieku pieteikšanās: Kaļķu ielas kvartāls, Kaļķu iela 14, Kuldīga. Google karte ŠEIT!
Garumi: dienas trases – 8 km / 16,5 km / 27 km un krēslas posms – 8 km.
Reģistrācija mājaslapā būs atvērta līdz 26.09.2024. plkst. 12.00, bet dalībai pārgājienā varēs pieteikties arī pasākuma norises dienā pasākuma reģistratūrā pasākuma norises centrā.
Personalizētos dalībnieku numurus saņems katrs, kas reģistrējies mājaslapā līdz 26.09.2024. plkst. 12.00.
Reģistrējoties pasākumam, dalībnieki piekrīt, ka tiks publiskoti kapteiņu un līdzgājēju vārdi, kā arī komandu nosaukumi ŠEIT.
Reģistrējoties dalībnieki piekrīt, ka pārgājiena laikā var tikt filmēti un fotogrāfēti. Iegūtie materiāli var tikt izmantoti tālāk LSFP sociālajos tīklos un mājaslapās, kā arī citos vizuālajos materiālos.
Jāņa sēta spied ŠEIT! I Google Maps spied ŠEIT! I TraceDeTrail spied ŠEIT!
Komandu kapteiņi pirms došanās distancē saņems gan distances karti drukātā formātā, gan GPX formātā (šis dokuments tiks nosūtīts uz e-pastu pārgājiena nedēļas piektdienā).
Rekomendēts izmantot lietotni: OSM AND, GAIA GPS vai līdzīgas, kas darbojas ārpuszonas režīmā. Sīkāka pamācība tiks nosūtīta epastā.
Krēslas pārgājiena dalībniekiem obligāta ekipējuma sastāvdaļa ir lukturītis! 8 km distance tiek marķēta ar norādēm, kas pastiprinātas ar atstarojošiem elementiem.
Pārgājiena dalībniekiem Kuldīgas vecpilsētas un Ventas ielejas takas izzināt un izjust palīdzēs interaktīva spēle viedtālrunī. Spēle būs pielāgota maršrutam.
Mērķis: atrisināt jautājumu cilpas, sakrāt punktus un labi pavadīt laiku!
Kā veidojas rezultāts?
Spēles gaitā būs pieejami arī papildus mājieni. Spēle beigsies līdz ar pēdējās cilpas atrisināšanu un, spēlei noslēdzoties, būs redzams rezultāts jeb “cilpošanas līmenis”!